شکایات

پروژه ها

 

یگر روش های ثبت شکایت در شرکت ایمن زیست بان

  • تماس با شماره تلفن 02188947300
  • ارسال متن شکایت با موضوع شکایت به  ایمیل info@banitel.ir
  • مراجعه حضوری به خدمات پس از فروش مرکزی واقع در تهران خیابان نجات الهی شمالی روبروی بیمارستان یاس پلاک 212 واحد 4 می باشد

مراحل رسیدگی

بعد از دریافت شکایت از یکی از روش های فوق، متن شکایت برای رسیدگی به مدیریت بخش خدمات پس از فروش جهت بررسی ارائه می گردد. سپس با مشتری تماس گرفته، در صورت نیاز توضیحات احتمالی بیشتر از ایشان دریافت می شود. روند رسیدگی به شکایات حدود ۲ روز کاری می باشد.